dc.contributor.author |
Швирка, В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-20T13:24:16Z |
|
dc.date.available |
2020-02-20T13:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4970 |
|
dc.description |
Швирка В.М. Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» / Швирка В.М. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 347 - 352 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проведено аналіз поняття «толерантність» з точки зору педагогічного підходу. Представлені погляди відомих педагогів на проблему толерантності в процесі виховання і навчання в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти. Розглянуто сучасні вітчизняні дисертаційні дослідження, присвячені теоретичним і практичним аспектам толерантності.
Толерантність з точки зору педагогічної науки охарактеризована як система внутрішніх ресурсів особистості, що відображає готовність і здатність людини позитивно і продуктивно вирішувати складні завдання взаємодії з самим собою та іншими людьми, які відрізняються по зовнішності, думкам, почуттям, цінностям, поведінці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
толерантність |
uk_UA |
dc.subject |
виховання толерантності |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
учнівська та студентська молодь |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |