| dc.contributor.author | Швирка, В. М. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-20T13:24:16Z | |
| dc.date.available | 2020-02-20T13:24:16Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4970 | |
| dc.description | Швирка В.М. Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» / Швирка В.М. // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 347 - 352 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проведено аналіз поняття «толерантність» з точки зору педагогічного підходу. Представлені погляди відомих педагогів на проблему толерантності в процесі виховання і навчання в загальноосвітніх школах і закладах вищої освіти. Розглянуто сучасні вітчизняні дисертаційні дослідження, присвячені теоретичним і практичним аспектам толерантності. Толерантність з точки зору педагогічної науки охарактеризована як система внутрішніх ресурсів особистості, що відображає готовність і здатність людини позитивно і продуктивно вирішувати складні завдання взаємодії з самим собою та іншими людьми, які відрізняються по зовнішності, думкам, почуттям, цінностям, поведінці. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | толерантність | uk_UA |
| dc.subject | виховання толерантності | uk_UA |
| dc.subject | педагогічний підхід | uk_UA |
| dc.subject | учнівська та студентська молодь | uk_UA |
| dc.title | Педагогічний підхід до визначення поняття «толерантність» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |