| dc.contributor.author | Григор'єва, І. О. | |
| dc.contributor.author | Макаренко, І. В. | |
| dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-17T20:30:15Z | |
| dc.date.available | 2020-02-17T20:30:15Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 376.36 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4953 | |
| dc.description | Григор’єва І. О. Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова //Вісник Луганського національного. університету імені Тараса Шевченка. − 2018. - б/н. - [С. 32-36] | uk_UA |
| dc.description.abstract | Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення. Cтаття висвітлює принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.title | Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |