Abstract:
Принципи і методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення.
Cтаття висвітлює принципи і методи спеціальної методики розвитку лексико-фразеологічних засобів мовлення в структурі мовної особистості дитини молодшого шкільного віку із ТПМ. Формування мовних та мовленнєвих умінь дітей відбувається з урахуванням характеру розумової діяльності молодших школярів із ТПМ й типів розумової діяльності: пасивно-репродуктивного, репродуктивного, репродуктивно-продуктивного, продуктивного. Такий підхід дозволяє оцінити міру досягнень поставленої мети, одержати надійні дані про результативність окремих етапів спеціального навчання, забезпечити ефективний контроль.
Description:
Григор’єва І. О. Принципи й методи формування лексико-фразеологічних засобів у структурі мовної особистості молодшого школяра із тяжкими порушеннями мовлення
/ І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова //Вісник Луганського національного. університету імені Тараса Шевченка. − 2018. - б/н. - [С. 32-36]