| dc.date.accessioned | 2020-02-17T20:12:19Z | |
| dc.date.available | 2020-02-17T20:12:19Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 376.36 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4952 | |
| dc.description | Григор’єва І. О. Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування у дітей зі спектром аутистичних розладів / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Педагогічні науки : зб. наук. статей / Херсонський державний університет. – Херсон, 2018. - С. [36-38] | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті здійснюється огляд психологічних концепцій для висвітлення характеристик процесу спілкування, його становлення в онтогенезі, структури суб’єкта комунікації з метою обґрунтування методів педагогічної взаємодії в системі логопедичної корекції діяльності мовленнєвого спілкування у дітей зі спектром аутистичних розладів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
| dc.subject | спілкування | uk_UA |
| dc.subject | аутистичні роздади | uk_UA |
| dc.title | ТЕОРЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ У ДІТЕЙ ЗІ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНИХ РОЗЛАДІВ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |