dc.date.accessioned |
2020-02-17T20:12:19Z |
|
dc.date.available |
2020-02-17T20:12:19Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376.36 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4952 |
|
dc.description |
Григор’єва І. О. Теоретико-психологічний аспект проблеми формування мовленнєвого спілкування у дітей зі спектром аутистичних розладів / І. О. Григор’єва,
І. В. Макаренко, Т. В. Махукова // Педагогічні науки : зб. наук. статей / Херсонський державний університет. – Херсон, 2018. - С. [36-38] |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті здійснюється огляд психологічних концепцій для висвітлення характеристик процесу спілкування, його становлення в онтогенезі, структури суб’єкта комунікації з метою обґрунтування методів педагогічної взаємодії в системі логопедичної корекції діяльності мовленнєвого спілкування у дітей зі спектром аутистичних розладів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєва діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
аутистичні роздади |
uk_UA |
dc.title |
ТЕОРЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ У ДІТЕЙ ЗІ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНИХ РОЗЛАДІВ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |