Abstract:
У статті розглянуто поняття „компетентність” як інтегровану здатність,
набуту у процесі навчання; сукупність знань, досвіду, цінностей, що сприяє
формуванню й розвитку інтелектуальної, творчої особистості; виявлено
особливості формування комунікативної компетентності студентів
філологічних спеціальностей під час вивчення курсу „Гендерна лінгвістика”,
окреслено коло знань та вмінь, яких повинні набути майбутні філологи під час
опанування курсу. Для набуття й удосконалення цих навичок запропоновано
систему вправ (тест, відповіді на питання, написання рефератів, спостереження
за власним і чужим мовленням), зазначено, що дієвим засобом вироблення
навичок спілкування є також проведення комунікативних тренінгів, рольових,
ділових ігор.