Abstract:
У статті представлено комплексну програму соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. Запропоновано структуру комплексної програми соціально-педагогічної підтримки, її мету, завдання, особливості побудови. Розкрито зміст та завдання інформаційно- методичного, педагогічного, соціального та психологічного тематичних блоків даної програми. Розглянуто основні групові форми взаємодії з батьками, що відповідають тематичним блокам та завданням запропонованої програми. У рамках дослідження надано авторське визначення поняттям: «соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах», «виховний потенціал батьків» та «змістово-методичне забезпечення». Актуалізовано питання врахування потреб і труднощів батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку при розробці комплексної програми соціально-педагогічної підтримки батьків даної категорії в умовах дошкільних навчальних закладів.