Abstract:
Стаття розкриває важливість системи соціальної профілактики торгівлі людьми в закладах середньої освіти, необхідність взаємодії соціальних та педагогічних працівників, показує недоліки існуючої системи соціальної профілактики торгівлі людьми в закладах середньої освіти в безпосередній роботі з дітьми. Уперше розроблено теоретичні основи такої системи соціальної профілактики торгівлі людьми на основі взаємодії соціальних та педагогічних працівників (дитиноцентричний, прагматичний, середовищний, діяльнісний,особистісний, екзистенціальний, участі дитини, підходи до захисту прав людини), розкрито її системотвірний фактор (мету роботи) та компоненти системи на рівні закладу середньої освіти: цільовий, ціннісно-орієнтаційний, змістовий, операційний, результативно-корекційний, організаційний.