Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Веретенко, І.М.
dc.date.accessioned 2020-02-14T09:36:11Z
dc.date.available 2020-02-14T09:36:11Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 371.125.8:364-43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4927
dc.description Веретенко І.М. Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти /І.М.Веретенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.255 - 260 uk_UA
dc.description.abstract У статті схарактеризовано основні теоретичні положення, які є підґрунтямкогнітивно-інформаційної парадигми. Представлено соціально-когнітивну теорію, теорію фреймів, теорію трансактного аналізу, теорію соціального научання, когнітивну теорію стресу та копінгу, теорію соціальної інокуляції, когнітивну теорію гендеру. Проаналізовано поняття «знання» та «інформація». Окреслено можливі переваги та загрози у процесі роботи учнів з інформацією. Визначено передумову соціального розвитку дитини. Розкрито можливості використання базових положень когнітивно-інформаційної парадигми відповідно до завдань соціально-педагогічної роботи з учнями. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогічні науки;
dc.subject когнітивно-інформаційна парадигма uk_UA
dc.subject Теорія uk_UA
dc.subject заклади загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна робота uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.title Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account