dc.contributor.author |
Веретенко, І.М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-14T09:36:11Z |
|
dc.date.available |
2020-02-14T09:36:11Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.125.8:364-43 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4927 |
|
dc.description |
Веретенко І.М. Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти /І.М.Веретенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С.255 - 260 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті схарактеризовано основні теоретичні положення, які є підґрунтямкогнітивно-інформаційної парадигми. Представлено соціально-когнітивну теорію, теорію фреймів, теорію трансактного аналізу, теорію соціального научання, когнітивну теорію стресу та копінгу, теорію соціальної інокуляції, когнітивну теорію гендеру. Проаналізовано поняття «знання» та «інформація». Окреслено можливі переваги та загрози у процесі роботи учнів з інформацією. Визначено передумову соціального розвитку дитини. Розкрито можливості використання базових положень когнітивно-інформаційної парадигми відповідно до завдань соціально-педагогічної роботи з учнями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
когнітивно-інформаційна парадигма |
uk_UA |
dc.subject |
Теорія |
uk_UA |
dc.subject |
заклади загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна робота |
uk_UA |
dc.subject |
учні |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.title |
Когнітивно-інформаційна парадигма соціально- педагогічної роботи в закладах загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |