Abstract:
У статті представлено методологічні засади формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер як цілісного процесу. Метою дослідження, що представлене у статті є виокремлення та аналіз методологічних підходів формування комунікативної
компетентності майбутніх медичних сестер відповідно до інноваційних процесів, що відбуваються у сучасній сфері професійної освіти. Методами дослідження є аналіз, синтез, систематизацію та логічне узагальнення для вивчення проблематики дослідження. Виокремлено підходи, що
забезпечують цілеспрямованість та комплексність означеного процесу. Виокремлено системний, гуманістичний, компетентнісний, особистісно- орієнтований та інтегративний підходи, які складають основу процесу формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер у закладах вищої освіти медичного профілю. Представлено характеристики кожного із обраних підходів.