Abstract:
У статті представлені засади підготовки майбутніх медичних фахівців у закладах вищої освіти у контексті змін нормативно-правового забезпечення. У межах дослідження виокремлено методологічний, теоретичний та технологічний концепти. Методологічним концептом є поліпідхідний синтез пріоритетних ідей системного, андрагогічного, аксіологічного, акмеологічного, компетентніснісного, діяльнісного, суб’єктного, технологічного наукових підходів. Теоретичний концепт представлений дослідженнями провідних вітчизняних та закордонних науковців. Технологічний концепт містить положення, які є ґрунтовними для розробки процесуальних аспектів, технологій підготовки медичних фахівців у закладах вищої освіти. Охарактеризовано динаміку змін нормативно-правового поля в ЕС і Україні, а також напрями розвитку освіти відповідно пріоритетних завдань, що стоять наразі перед системою вищої освіти, і вищою медичною освітою, зокрема.