Abstract:
У статті розглянуто інтерактивний метод, як один із методів формування мотивації навчальної діяльності студентів освітнього ступеня бакалавр на заняттях з дисципліни «Клінічна фармакологія з токсикологією» в КВНЗ «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради. Метою дослідження було визначення механізми процесу формування мотивації студентів освітнього ступеня бакалавр КВНЗ «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради при вивченні дисципліни «Клінічна фармакологія з токсикологією». Методами дослідження було обрало аналіз, синтез, систематизація і логічне узагальнення для вивчення проблематики дослідження. Встановлено, що інтерактивний метод сприяє формуванню навчальної діяльності у студентів шляхом включення зовнішньої, внутрішньої и взаємомотивації діяльності студентів; творчий підхід до засвоєння навчального матеріалу, демократичність, доброзичливість і конструктивне співробітництво в векторі «викладач-студент-студент».
Description:
Кучерук І.В. Мотивація навчальної діяльності та механізми її формування у студентів КВНЗ «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради на заняттях при вивченні дисципліни «Клінічна фармакологія з токсикологією» / І.В.Кучерук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень - С.158 - 164