dc.contributor.author |
Потапенко, О.О. |
|
dc.contributor.author |
Могила, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-11T11:48:24Z |
|
dc.date.available |
2020-02-11T11:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4895 |
|
dc.description |
Потапенко О.О. Перспективна конструкція ресорного підвішування візка вантажного вагона та результати її дослідження / О.О. Потапенко, В.І. Могила // Вісник Cхідноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251). - C. 144-150 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлені результати теоретичних та експериментальних досліджень системи демпфірування візків вантажних вагонів. Приведено дані відчеплень до поточного відчіпного ремонту (ПВР) вантажних вагонів та статистика відчеплень по основним вузлам, причини бракування та статистика відмов в залежності від місця установки пружин ресорного комплекту візка вантажного вагону. Запропоновано удосконалену конструкцію фрикційного клинового гасителя коливань з підклиновим пружинним комплектом. Дана конструкція є сучасною інтеграцією конструктивних рішень ресорного підвішування, так як тарілчасті пружини вперше застосовані у вантажному вагонобудуванні. Представлено результати комплексного експериментального та комп'ютерного дослідження: напружено-деформованих, міцністних, трибологічних та динамічних характеристик його елементів. Обґрунтовано доцільність пропонованої конструкції елементів ресорного підвішування візка вантажного вагона. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
Perspective design of spring suspension of the cart of the freight wagon and the results of its study
The article presents the results of theoretical and experimental studies of the damping system of freight car trucks. The data of uncoupling in the current uncoupling emont (TOR) o f freight wagons and the statistics of uncoupling for the main nodes, the reasons for rejection and statistics of failures depending on the installation location o f the springs of the spring set o f the wagon trolley are given. An improved design of a friction wedge vibration damper with a wedge spring assembly is proposed. This design is a modern integration of structural suspension solutions for spring suspension, since for the first time these spring springs were used in cargo rail construction. The results o f complex experimental and computer studies are presented: stressstrain, strength, tribological and dynamic characteristics o f its elements. The expediency o f the proposed design o f spring suspension elements for a freight car truck is substantiated. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Фізичні науки; |
|
dc.subject |
вантажний вагон |
uk_UA |
dc.subject |
візок |
uk_UA |
dc.subject |
ресорне підвішування |
uk_UA |
dc.subject |
фрикційний клиновий гаситель коливань |
uk_UA |
dc.subject |
тарільчаста пружина |
uk_UA |
dc.subject |
моделювання. |
uk_UA |
dc.title |
Перспективна конструкція ресорного підвішування візка вантажного вагона та результати її дослідження |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Perspective design of spring suspension of the cart of the freight wagon and the results of its study |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |