Abstract:
У статті представлені результати теоретичних та експериментальних досліджень системи демпфірування візків вантажних вагонів. Приведено дані відчеплень до поточного відчіпного ремонту (ПВР) вантажних вагонів та статистика відчеплень по основним вузлам, причини бракування та статистика відмов в залежності від місця установки пружин ресорного комплекту візка вантажного вагону. Запропоновано удосконалену конструкцію фрикційного клинового гасителя коливань з підклиновим пружинним комплектом. Дана конструкція є сучасною інтеграцією конструктивних рішень ресорного підвішування, так як тарілчасті пружини вперше застосовані у вантажному вагонобудуванні. Представлено результати комплексного експериментального та комп'ютерного дослідження: напружено-деформованих, міцністних, трибологічних та динамічних характеристик його елементів. Обґрунтовано доцільність пропонованої конструкції елементів ресорного підвішування візка вантажного вагона.
Description:
Потапенко О.О. Перспективна конструкція ресорного підвішування візка вантажного вагона та результати її дослідження / О.О. Потапенко, В.І. Могила // Вісник Cхідноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251). - C. 144-150