dc.contributor.author |
Починкова, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-07T07:42:27Z |
|
dc.date.available |
2020-02-07T07:42:27Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.955:37.011.3-051 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4865 |
|
dc.description |
Починкова М. М. Методи і прийоми критичного мислення у процесі професійної підготовки як засіб соціалізації майбутніх учителів початкової школи / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 73 - 78 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено особливості використання методів і прийомів критичного мислення у процесі професійної підготовки як засобу соціалізації майбутніх учителів початкової школи. У взаємозалежності розкрито поняття «соціалізація», «професійна соціалізація», «критичне мислення». Зроблено акцент на тому, що критичне мислення є мисленням соціальним. Визначено декілька послідовних етапів формування критичного мислення, яких доцільно дотримуватися на заняттях професійного циклу. Продемонстровано модель пізнавального процесу під час викладання дисциплін професійного спрямування для майбутніх учителів початкової школи із застосуванням методів і прийомів критичного мислення. Виокремлено особливості процесу роботи над формуванням критичного мислення. Наведено перелік методів і прийомів критичного мислення, які виступатимуть ефективним засобом професійної соціалізації майбутніх учителів початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
професійна соціалізація |
uk_UA |
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.title |
Методи і прийоми критичного мислення у процесі професійної підготовки як засіб соціалізації майбутніх учителів початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |