Abstract:
У статті обґрунтовується актуальність економічної соціалізації підлітків з багатодітних сімей в умовах інформаційного суспільства. Виокремлюється соціально-педагогічний аспект даного питання, аналізується стан розробки проблеми у працях вітчизняних та
зарубіжних вчених. Розкриваються особливості формування ціннісних орієнтацій у підлітковому віці та їх вплив на економічну соціалізацію. Також представлені особливості соціально-педагогічної роботи в школі з тинейджерами, виокремлено напрям профілактичної роботи з
кіберзлочинності, де діти підліткового віку можуть виступати як об’єктом, так і суб’єктом. Наголошується на необхідності інтеграції виховних впливів найближчих соціальних інститутів задля підвищення ефективності економічної соціалізації підлітків.