| dc.contributor.author | Горбунов, М.І. | |
| dc.contributor.author | Просвірова, О.В. | |
| dc.contributor.author | Ковтанець, М.В. | |
| dc.contributor.author | Кравченко, К.О. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-06T09:44:51Z | |
| dc.date.available | 2020-02-06T09:44:51Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4855 | |
| dc.description | Горбунов М.І. Експериментальна оцінка впливу методів і режимів охолодження на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь / М.І. Горбунов , О.В. Просвірова , М.В. Ковтанець , К.О. Кравченко // Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251) C. 16-20 | uk_UA |
| dc.description.abstract | П роведена експериментальна оцінка впливу охолодж ення фрикційних поверхонь на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь при різних методах і режимах охолодження. Дослідж ення процесу гальмування проводилися на лаборат орном у гальм івному стенді, призначеному для випробування різних конструкцій гальмових прист роїв і контролю їхніх вихідних параметрів. Експериментальним дослідж енням встановлено, що математична модель теплофізичних характ ерист ик дискового гальма, яка враховує систему адапт ивного охолодження, забезпечує задовільний відповідність результат і в розрахунків з експериментальними даними, розбіжність не перевищує 12%. Аналіз отриманих експериментальних даних дозволяє зробити висновок про позитивний вплив адаптивного охолодження фрикційних поверхонь на стабілізацію коефіцієнт а зчеплення. Так, коефіцієнт тертя при використанні даної системи на 15-30% більше,а температура поверхонь, при цьому нижче в середньому на 20-30% , в залежност і від продуктивності та температури охолоджую чого повітря, ніж без її використання. | uk_UA |
| dc.description.sponsorship | Experimental estimation o f the influence o f cooling of friction surfaces on the coefficient of friction an d temperature of contacting surfaces under different methods an d m odes of cooling is carried out. Investigations of the braking process were carried out on a laboratory brake stand designed to test various designs o f brake devices an d control their output param eters. E xperim ental research has established that the m athem atical m odel of the rmo physical characteristics of the disk brake, which takes into account the system of adaptive cooling, ensures satisfactory conform ity o f the results of calculations with the experimental data, the difference does not exceed 12%. The analysis of the experimental data obtained allow s us to conclude that the p o sitive effect of adaptive cooling o f the frictio n surfaces on the stabilization of the coefficient o f adhesion. So, the coefficient o f frictio n with the use o f this system is 15-30% more, an d the tem perature of the surfaces, while low er on average by 20-30% , depending on the performance an d temperature o f the cooling air, than without its use. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Фізичні науки; | |
| dc.title | Експериментальна оцінка впливу методів і режимів охолодження на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь | uk_UA |
| dc.title.alternative | Experimental evaluation of the influence of methods and modes of cooling on the coefficient of friction and temperature of contacting surfaces | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |