dc.contributor.author |
Горбунов, М.І. |
|
dc.contributor.author |
Просвірова, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Ковтанець, М.В. |
|
dc.contributor.author |
Кравченко, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-06T09:44:51Z |
|
dc.date.available |
2020-02-06T09:44:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4855 |
|
dc.description |
Горбунов М.І. Експериментальна оцінка впливу методів і режимів охолодження на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь / М.І. Горбунов , О.В. Просвірова , М.В. Ковтанець , К.О. Кравченко // Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251) C. 16-20 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
П роведена експериментальна оцінка впливу охолодж ення фрикційних поверхонь на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь при різних методах і режимах охолодження. Дослідж ення процесу гальмування проводилися на лаборат орном у гальм івному стенді, призначеному для випробування різних конструкцій гальмових
прист роїв і контролю їхніх вихідних параметрів. Експериментальним
дослідж енням встановлено, що математична модель теплофізичних характ ерист ик дискового гальма, яка враховує систему адапт ивного охолодження, забезпечує задовільний відповідність результат і в розрахунків з експериментальними даними, розбіжність не перевищує 12%. Аналіз отриманих експериментальних даних дозволяє зробити висновок про позитивний вплив адаптивного охолодження фрикційних поверхонь на стабілізацію коефіцієнт а зчеплення. Так, коефіцієнт
тертя при використанні даної системи на 15-30% більше,а температура поверхонь, при цьому нижче в середньому на 20-30% , в залежност і від продуктивності та температури охолоджую чого повітря, ніж без її використання. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
Experimental estimation o f the influence o f cooling of friction surfaces on the coefficient of friction an d temperature of contacting surfaces under different methods an d m odes of
cooling is carried out. Investigations of the braking process were carried out on a laboratory brake stand designed to test various designs o f brake devices an d control their output
param eters. E xperim ental research has established that the m athem atical m odel of the rmo physical characteristics of the disk brake, which takes into account the system of adaptive
cooling, ensures satisfactory conform ity o f the results of calculations with the experimental data, the difference does not exceed 12%. The analysis of the experimental data
obtained allow s us to conclude that the p o sitive effect of adaptive cooling o f the frictio n surfaces on the stabilization of the coefficient o f adhesion. So, the coefficient o f frictio n with
the use o f this system is 15-30% more, an d the tem perature of the surfaces, while low er on average by 20-30% , depending on the performance an d temperature o f the cooling air, than
without its use. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Фізичні науки; |
|
dc.title |
Експериментальна оцінка впливу методів і режимів охолодження на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Experimental evaluation of the influence of methods and modes of cooling on the coefficient of friction and temperature of contacting surfaces |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |