Abstract:
П роведена експериментальна оцінка впливу охолодж ення фрикційних поверхонь на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь при різних методах і режимах охолодження. Дослідж ення процесу гальмування проводилися на лаборат орном у гальм івному стенді, призначеному для випробування різних конструкцій гальмових
прист роїв і контролю їхніх вихідних параметрів. Експериментальним
дослідж енням встановлено, що математична модель теплофізичних характ ерист ик дискового гальма, яка враховує систему адапт ивного охолодження, забезпечує задовільний відповідність результат і в розрахунків з експериментальними даними, розбіжність не перевищує 12%. Аналіз отриманих експериментальних даних дозволяє зробити висновок про позитивний вплив адаптивного охолодження фрикційних поверхонь на стабілізацію коефіцієнт а зчеплення. Так, коефіцієнт
тертя при використанні даної системи на 15-30% більше,а температура поверхонь, при цьому нижче в середньому на 20-30% , в залежност і від продуктивності та температури охолоджую чого повітря, ніж без її використання.
Description:
Горбунов М.І. Експериментальна оцінка впливу методів і режимів охолодження на коефіцієнт тертя і температуру контактуючих поверхонь / М.І. Горбунов , О.В. Просвірова , М.В. Ковтанець , К.О. Кравченко // Вісник східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251) C. 16-20