dc.contributor.author |
Бурлига, М.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-04T10:51:19Z |
|
dc.date.available |
2020-02-04T10:51:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4842 |
|
dc.description |
Бурлига М.Б. Вибір раціональної схеми гідрооб’ємної передачі для напівпричепа активного автопоїзда підвищеної прохідності / М.Б. Бурлига // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251). - С. 48-53 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті проаналізовані дві схеми гідрооб’ємної передачі активних напівпричепів з паралельним і послідовним підключенням гідром от орів. Виявлено, що схема з паралельним підключенням гідром от орів є пріоритетною. В основу запропонованого виводу були покладені результати тягових випробувань самохідних шасі Ш -104 і Ш -06 класу 0,6, а також результат и стендових випробувань,
які підт вердж ую т ь висновки, запропоновані в статті. На етапі проектування важливим було за результатами аналізу зробит и правильний вибір схеми з гідрооб’ємною передачею активного авт опоїзда. Підтверджено, що пріоритет має гідрооб’ємна передача
з паралельним з ’єднанням гідромаш ин для акт ивного автопоїзда з урахуванням одномаш инного регулювання. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The p a p e r analyses tw o schem es o f hydraulic drive system
(HDS) o f active sem itrailers with p a ra llel and serial connections
o f hydraulic motors. The p rio rity o f schem e with p a r a
llel connection o f hydraulic m otors determ ined. The p r o p
o se d conclusion w as based on the results o f traction tests o f
self-propelled chassis Sh-104 a n d Sh-06 class 0.6, a s w ell as
the results o f bench tests that confirm the conclusions p r o p
o se d in the article. A t the design stage, it w as im portant to
make the right choice o f the scheme with the hydraulic transm
ission o f the active ro a d train based on the analysis results.
It is confirm ed that the p rio rity has a hydraulic transm ission
with a p a ra llel connection o f hydraulic m achines f o r active
road train taking into account single-m achine regulation. A s
an adjustable hydraulic pum p, the axial a n d piston hydraulic
pum p can be used and a s hydraulic m otors - m otorized w heels
w ith cam w ashers an d radially located cylinders. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Фізичні науки; |
|
dc.subject |
активний напівпричіп |
uk_UA |
dc.subject |
гідронасос |
uk_UA |
dc.subject |
гідромотор |
uk_UA |
dc.subject |
гідрооб 'ємна передача |
uk_UA |
dc.title |
Вибір раціональної схеми гідрооб’ємної передачі для напівпричепа активного автопоїзда підвищеної прохідності. |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Choice of hydraulic drive system rational scheme for active semi-trailer road train terrain. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |