| dc.contributor.author | Бурлига, М.Б. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-04T10:51:19Z | |
| dc.date.available | 2020-02-04T10:51:19Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4842 | |
| dc.description | Бурлига М.Б. Вибір раціональної схеми гідрооб’ємної передачі для напівпричепа активного автопоїзда підвищеної прохідності / М.Б. Бурлига // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251). - С. 48-53 | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті проаналізовані дві схеми гідрооб’ємної передачі активних напівпричепів з паралельним і послідовним підключенням гідром от орів. Виявлено, що схема з паралельним підключенням гідром от орів є пріоритетною. В основу запропонованого виводу були покладені результати тягових випробувань самохідних шасі Ш -104 і Ш -06 класу 0,6, а також результат и стендових випробувань, які підт вердж ую т ь висновки, запропоновані в статті. На етапі проектування важливим було за результатами аналізу зробит и правильний вибір схеми з гідрооб’ємною передачею активного авт опоїзда. Підтверджено, що пріоритет має гідрооб’ємна передача з паралельним з ’єднанням гідромаш ин для акт ивного автопоїзда з урахуванням одномаш инного регулювання. | uk_UA |
| dc.description.sponsorship | The p a p e r analyses tw o schem es o f hydraulic drive system (HDS) o f active sem itrailers with p a ra llel and serial connections o f hydraulic motors. The p rio rity o f schem e with p a r a llel connection o f hydraulic m otors determ ined. The p r o p o se d conclusion w as based on the results o f traction tests o f self-propelled chassis Sh-104 a n d Sh-06 class 0.6, a s w ell as the results o f bench tests that confirm the conclusions p r o p o se d in the article. A t the design stage, it w as im portant to make the right choice o f the scheme with the hydraulic transm ission o f the active ro a d train based on the analysis results. It is confirm ed that the p rio rity has a hydraulic transm ission with a p a ra llel connection o f hydraulic m achines f o r active road train taking into account single-m achine regulation. A s an adjustable hydraulic pum p, the axial a n d piston hydraulic pum p can be used and a s hydraulic m otors - m otorized w heels w ith cam w ashers an d radially located cylinders. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Фізичні науки; | |
| dc.subject | активний напівпричіп | uk_UA |
| dc.subject | гідронасос | uk_UA |
| dc.subject | гідромотор | uk_UA |
| dc.subject | гідрооб 'ємна передача | uk_UA |
| dc.title | Вибір раціональної схеми гідрооб’ємної передачі для напівпричепа активного автопоїзда підвищеної прохідності. | uk_UA |
| dc.title.alternative | Choice of hydraulic drive system rational scheme for active semi-trailer road train terrain. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |