Abstract:
В статті проаналізовані дві схеми гідрооб’ємної передачі активних напівпричепів з паралельним і послідовним підключенням гідром от орів. Виявлено, що схема з паралельним підключенням гідром от орів є пріоритетною. В основу запропонованого виводу були покладені результати тягових випробувань самохідних шасі Ш -104 і Ш -06 класу 0,6, а також результат и стендових випробувань,
які підт вердж ую т ь висновки, запропоновані в статті. На етапі проектування важливим було за результатами аналізу зробит и правильний вибір схеми з гідрооб’ємною передачею активного авт опоїзда. Підтверджено, що пріоритет має гідрооб’ємна передача
з паралельним з ’єднанням гідромаш ин для акт ивного автопоїзда з урахуванням одномаш инного регулювання.