Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ЗМІСТОВІ КОМПОНЕНТИ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2020-01-30T21:38:20Z
dc.date.available 2020-01-30T21:38:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 37. 211.24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4814
dc.description Кокнова Т. А. Змістові компоненти лінгвометодичної компетентності викладачів іноземної мови / Т. А. Кокнова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2019. - № 65. - Т. 2. - С. 48-52. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено вивченню й аналізу змістових компонентів лінгвометодичної компетентності, охарактеризовано основні компетенції, що входять до її складу. До таких віднесено предметну, соціокультурну та комунікативну компетенції, які забезпечують володіння компетенціями в галузі теоретичних засад лінгвістики на високому професійному рівні, а також їх реалізацію в практичній професійній діяльності як викладача іноземної мови. Подано визначення поняття лінгвометодичної компетентності викладача іноземної мови. Відповідно до наукової концепції, представленої І. Зязюном, і згідно зі специфікою професійної діяльності викладача іноземної мови виділено три блоки знань, які належать до предметної компетенції викладача іноземної мови, а саме: психолого-педагогічні знання (стосуються особливостей засвоєння лінгвістичного матеріалу відповідно до індивідуальних і вікових характеристик), професійно-предметні знання (належать до специфіки користування іноземною мовою як засобом спілкування) та науково-дослідницькі знання (знання щодо цілісного уявлення викладача іноземної мови про науку як систему знань). У контексті деталізації вмінь викладача іноземної мови у змісті предметної компетенції виділено такі вміння: теоретичні, прогностично-проєктивні, рефлексивні, мобілізаційно-орієнтаційні, інформаційні, розвивальні, перцептивні та комунікативні. Важливим аспектом у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземної мови виступає також формування соціокультурної компетенції, яка уможливлює здійснення ефективної міжкультурної комунікації, враховуючи національну, релігійну, геополітичну, соціальну ідентичність субкультур. Останнім змістовим складником лінгвометодичної компетентності виступає комунікативна компетенція, що дозволяє виконувати майбутнім вчителям іноземної мови комунікативні завдання у процесі професійної діяльності. У статті відзначено, що навички майбутнього викладача іноземної мови повинні стати таким новоутворенням, завдяки якому майбутній спеціаліст буде спроможний виконати раціональну дію відповідно до нормативно заданих вимог професії uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject лінгвометодична компетентність uk_UA
dc.subject іноземні мови uk_UA
dc.subject викладачі uk_UA
dc.title ЗМІСТОВІ КОМПОНЕНТИ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account