Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ПІДҐРУНТЯ СУТНІСНОГО ПОХОДЖЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Show simple item record

dc.contributor.author Кокнова, Т. А.
dc.date.accessioned 2020-01-30T21:12:34Z
dc.date.available 2020-01-30T21:12:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 378.091.12.011.3-051:81'243
dc.identifier.other DOI: 10.24144/2524-0609.2019.44.75-79
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4812
dc.description Кокнова Т. А. Підґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія :Педагогіка. Соціальна робота. - 2019. Вип. 1 (44). - С. 75-79. uk_UA
dc.description.abstract Компетентнісний підхід зараз вбачається одним із напрямів модернізації професійної освіти як в Україні так і закордоном. У лінгвометодиці вищої школи поняття професійної компетентності, у контексті професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мови, використовується не часто. Мета статті −− розглянути підґрунтя сутнісного походження лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у її зв’язку з професійною компетентністю. Методи дослідження відносяться до теоретичних методів педагогічного дослідження і охоплюють аналіз і синтез, порівняння, узагальнення, індукцію та дедукцію, абстрагування й конкретизацію, що допомагають теоретично опрацювати наукові факти з проблеми дослідження. В ході дослідження автор пропонує розподілити педагогічні компетентності на ключові/фахові, базові та предметні. Педагогічна компетентність викладача розглядається як здатність особистості вирішувати професійні проблеми/задачі, що виникають у ситуаціях професійної педагогічної діяльності за рахунок вмілого використання знань, досвіду та цінностей. Питання формування професійної компетентності майбутнього викладача іноземної мов зараз знаходиться на початковій стадії розробки і може бути розглянуто як синтез різних галузей знання із акцентом на практикоорієнтованість. Лінгвометодична компетентність у структурі професійної компетентності викладача іноземних мов має стати базовою. Перспективи подальшого дослідження спрямовані на розробку питання розвитку методики вищої школи, яка ще повинна закріпитися як з позиції свого окремого статусу у методичному дискурсі, так і стосовно необхідності виокремлення її у окрему дисципліну ЗВО. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject професійна компетенність uk_UA
dc.subject майбутні викладачі uk_UA
dc.subject іноземні мови uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.title ПІДҐРУНТЯ СУТНІСНОГО ПОХОДЖЕННЯ ЛІНГВОМЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account