Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Стеблюк, Н.Ф.
dc.contributor.author Копєйкіна, Є.В.
dc.date.accessioned 2020-01-27T09:30:52Z
dc.date.available 2020-01-27T09:30:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4777
dc.description Стеблюк Н.Ф. Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг / Н.Ф.Стеблюк, Є.В. Копєйкіна // Економічний вісник Донбасу. - 2019. - № 3 (57). - С.109 - 116 uk_UA
dc.description.abstract Визначення споживчих потреб та інтересів – головне завдання вищих навчальних закладів в умовах конкурентної боротьби. Розуміння поведінки потенційних та реальних здобувачів освіти допоможе закладу не тільки пристосуватися до неї, а й формувати її. Дослідження споживчих потреб на ринку освітніх послуг доцільно здійснювати з використанням маркетингових методів. У статті розглянуто маркетинговий інструментарій визначення ставлення споживача до закладу вищої освіти та наукової оцінки рівня задоволеності/незадоволеності. Запропоновано використання модифікованої моделі «ідеальної точки» для знаходження ставлення споживача до вищого навчального закладу та прийняття рішення про вступ. Проведені розрахунки дозволяють визначити ставлення майбутнього сту- дента до певного закладу вищої освіти з урахуванням його очікувань. Для дослідження задоволеності/незадоволеності споживачів освітніх послуг у статті наведено матрицю «ефективність/важливість», побудовану на основі опитування та оцінки задоволеності та важливості конкретних характеристик. Для формування інформаційно-аналітичної основи з метою підвищення якості освітніх послуг у роботі наведено узгодження пріоритетів держави, ринку праці та споживачів з перспективою на майбутнє. Запропонована у статті модель поведінки споживача відображає процес прийняття ним рішення від усвідомлення потреби до реакції на освітні послуги. Проходячи кожну зі стадій, споживач змінює свої ролі, перетворюючись із абітурієнта на студента, зі студента на випускника вищого навчального закладу. Формування моделі поведінки споживача на ринку освітніх послуг дозволяє організувати ефективне управління маркетинговою діяльністю у ВНЗ та не тільки сприяти задоволенню потреб споживачів, а й формувати попит на ринку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.relation.ispartofseries економічні науки;
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject ринок освітніх послуг uk_UA
dc.subject поведінка споживача uk_UA
dc.subject маркетинг вищої освіти uk_UA
dc.subject модель поведінки споживача uk_UA
dc.title Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account