Abstract:
У статті розглянуто сучасні виклики що стосуються оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови професійного спрямування у нелінгвістичних закладах вищої освіти, зокрема усе більш зростаючу увагу до мовлення як засобу досягнення професійних та особистих цілей, і все більшого послаблення вимог до граматичної та фонетичної правильності мовлення студентів. Встановлено, що в умовах багаточисельних груп та професійно орієнтованих завдань, Болонська система оцінювання може виступати ефективним механізмом не лише змістовної та методичної складової занять, але і формальної сторони оцінювання та розподілу балів. Наголошено на важливості мінімізації впливу окремих граматичних та фонетичних помилок на оцінювання говоріння студентів, та приділенні більшого значення змістовному наповненню мовлення та досягненню комунікативного завдання. Запропоновано застосовувати певний розподіл балів в рамках оцінювання діалогічного та монологічного мовлення для зниження страху перед помилками та більш вільного говоріння студентів в рамках заданих ситуацій. Проведено опитування студентів щодо їх ставлення до оцінювання усного іншомовного мовлення та виправлення помилок, отримані результати проаналізовано та подано з коментарями авторів.
Description:
Литвин С. В. Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти / С.В. Литвин, Г.А. Дивнич, Ю.В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 138-146