Abstract:
В статті обґрунтовується потенціал іноземної мови на розвиток загальнолюдських цінностей особистості та визначаються прийоми, форми й методи роботи, які можуть позитивно впливати на розвиток гуманістичних цінностей студентів і на вдосконалення їх іншомовних умінь. Автори вважають, що загальнолюдські та гуманістичні цінності повинні зайняти дуже вагоме місце у навчанні та вихованні сучасної молоді. Сьогодення вимагає від вищої школи підготовки фахівців з високим рівнем інтелектуального й духовного розвитку, національно свідомих громадян-патріотів, носіїв загальнолюдських цінностей. Майбутній фахівець має бути носієм високих духовних цінностей, в основі яких є пріоритетність гуманізму і моральності. Свій відомий вклад у справу навчання цінностям може зробити навчальна дисципліна „Іноземна мова”. Комунікативна складова предмету, його спрямованість на вивчення та порівняння побуту, звичаїв, традицій, цінностей свого та іншого народу надає викладачу широкі можливості у вихованні громадянської позиції, патріотизму і високих моральних якостей молодої людини. Потенціал мови потужний і немає жодних сумнівів щодо можливостей її впливу на розвиток загальнолюдських цінностей особистості. Метою даної роботи є стислий аналіз використання аксіологічного підходу в процесі навчання іноземних мов, а також обґрунтування потенціалу мови на розвиток загальнолюдських цінностей та визначення прийомів, форм й методів роботи, які забезпечують формування цих цінностей у студентів вишів.
Description:
Федічева Н. В. Впровадження аксіологічного підходу до процесу навчання іноземних мов / Н.В. Федічева , О.О. Подмарьов , О.О. Корінська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 163-169