Abstract:
У сучасному світі медійні засоби стали чинником, який об’єднує людину і культуру, робить культуру доступною та поширює її. Сьогодні процес виховання набуває особливого значення в контексті тих аспектів медійних засобів, що пов’язані із соціалізацією, оскільки вони входять у виховну дійсність сучасної людини. Результатом поступу цивілізації, а отже, інформаційного прогресу, є якісні та кількісні зміни освітніх технологій, які створюють можливості для застосування нових дидактичних засобів у навчальному процесі з метою формування особистості та її ефективного функціонування в суспільному середовищі. Медійні засоби в освіті виконують три головні функції: навчально-пізнавальну, що вирізняється різноманітністю інформації, яку передають за допомогою малюнків, слів, звуків, дій. У цьому разі динаміка передачі інформації сприяє розвитку абстрактноуявної сфери та активності учня; емоційно-освітню, яка стосується залучення до процесу пізнання світу особистості людини та її психічних процесів. Вона виконує важливу роль у процесі виховання та соціалізації шляхом формування системи вартостей, переконань і життєвої позиції; діяльнісно-інтеракційну, яка наявна в моторній і комунікативній діяльності людини внаслідок формування вмінь та мануальних навичок, а також у спілкуванні й обміні інформацією. В результаті дослідження з’ясовано, що медійні засоби стали важливою складовою та запорукою ефективного навчального процесу в учбових закладах, й зараз на них покладається задача заохотити учнів до навчання як такого й не тільки в аудиторний час. Негативними ж аспектами тут виявляються зменшення безпосереднього контакту та живої комунікації, що у разі менш самоорганізованих та соціально адаптованих осіб може призвести до зниження рівня знань.
Description:
Бледнова О.Г. Вплив використання медійних засобів на уроках німецької мови / О.Г. Бледнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - статті 114-121