Abstract:
статті розкрито сутність поняття «індивідуальний стиль професійної діяльності педагога», основні функції індивідуального стилю професійної діяльності сучасного педагога, особливості його формування в майбутніх учителів у процесі навчання у закладі вищої освіти. З урахуванням положень особис-тісно зорієнтованого та аксіологічного методологічних підходів схарактеризовано мотиваційно-ціннісний компонент індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, роль цілепокладання та мотивації на досягнення успіху в процесі його формування.
Розкрито змістовні та функційні аспекти кейс-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів, види педагогічних кейсів та вимоги щодо добору кейсів для реалізації завдань формування мотиваційно-ціннісного ставлення майбутніх учителів до індивідуального стилю професійної діяльності. Представлено приклади педагогічних кейсів різних видів (кейс-автонаратив, відкриті, проблемні, діагностичні кейси).