dc.contributor.author |
Цінько, С.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-22T09:49:42Z |
|
dc.date.available |
2020-01-22T09:49:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4746 |
|
dc.description |
Цінько С.В.Педагогічна практика - важливий засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів словесності . С.В. Цінько // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С.262 - 271 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено місце, роль і значення активної педагогічної практики як важливого засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів словесності; уточнено поняття «педагогічна практика» й «професійна компетентність»; з’ясовано мету й завдання активної педагогічної практики, особливості її підготовки та проведення; обґрунтовано значення практики у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури, зарубіжної літератури.
Зазначено, що донині не втрачає своєї актуальності питання якості підготовки вчителів до майбутньої професійної діяльності, а особливого акценту воно набуло у зв’язку з інтеграцією системи освіти України до європейського освітнього простору. Тому сучасний учитель нової української школи, якого очікує суспільство, має бути свідомим і самостійним у своїй діяльності; мати відповідні знання, уміння, навички, сформований світогляд. А найкращим і найефективнішим засобом формування таких професійно важливих умінь і навичок є педагогічна практика, проходження якої є обов’язковим компонентом професійної підготовки студентів з метою здобуття кваліфікаційного рівня та має на меті набуття професійних умінь і навичок.
Педагогічна практика є наскрізною і має комплексний характер, вона розглядається як єднальна ланка між теоретичним навчанням і майбутньою самостійною педагогічною діяльністю, як засіб удосконалення набутих теоретичних умінь і навичок. Педагогічна практика у ЗВО є надзвичайно важливим засобом фахової підготовки майбутніх учителів словесності, є основою для подальшої репродуктивно-творчої професійної діяльності майбутніх учителів української мови й літератури. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The place, role and importance of active pedagogical practice as an important means of the professional competence forming of future teachers- philologists are highlighted in the article; the concepts «pedagogical practice» and «professional competence» are specified; the purpose and
270
Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка № 3 (326), 2019
objectives of active pedagogical practice, peculiarities of its preparation and realization are determined; the importance of pedagogical practice in forming professional competence of future teachers of the Ukrainian language and literature, foreign literature is substantiated.
It is noted that the question of the teacher training quality for the future professional activity does not lose its relevance to nowadays, and it has received a special emphasis in the context of the integration of the Ukrainian educational system into the European educational space. So the modern teacher of a New Ukrainian school, whom the society expects, should be conscious and independent in one's activity; should have the appropriate knowledge, abilities, skills and formed outlook. And the best and the most effective means of forming such professionally important abilities and skills is pedagogical practice. Practicing is a compulsory component of students' professional education in order to obtain a qualification level by them and is aimed at acquiring professional skills.
Pedagogical practice is underlying element, which has a complex nature; it is considered as a link between theoretical training and future independent pedagogical activity, as a means of improving the acquired theoretical abilities and skills. Pedagogical practice in the universities is an extremely important means of professional training of future teachers- philologists, which is the basis for further reproductive and creative professional activity of future teachers of the Ukrainian language and literature. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна практика |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
фахова вправність |
uk_UA |
dc.subject |
учитель словесності |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка вчителя |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
професійні вміння й навички |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічна практика - важливий засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів словесності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |