dc.contributor.author |
Романюк, С.З. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-22T09:31:04Z |
|
dc.date.available |
2020-01-22T09:31:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4745 |
|
dc.description |
Романюк С.З. Методологічні засади підготовки підручників української мови для шкіл з навчанням мовами національних меншин / // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 250 - 261 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті за результатами аналізу нормативно -правових освітянських документів та досліджень сучасних лінгводидактів у галузі українського підручникотворення визначено основні методологічні ідеї концепції підручників української мови нового покоління, проаналізовано вплив мовної ситуації в Україні на особливості конструювання підручників української мови для закладів освіти з навчанням мовами національних меншин.
Виокремлено й обґрунтовано методологічні засади, підходи і принципи побудови навчальних книг з української мови для початкової школи, розкрито можливості їх використання у формуванні змісту та структури підручника, доборі методичних прийомів та засобів розвитку пізнавальної самостійності, ключових і предметних компетентностей учнів.
Запропоновано використовувати у процесі реалізації комунікативно спрямованого й особистісно орієнтованого початкового мовного курсу навчально-методичні ресурси лінгводидактів українського зарубіжжя.
Серед перспектив подальшого дослідження зазначається аналіз підручників української мови, конкурсний відбір яких відбувається зараз у нашій державі. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
In the article the analysis of normative legal educational documents and studies modern lingvodydaktiv in the field of Ukrainian textbooks the basic methodological ideas concepts textbooks Ukrainian language of the new generation (formation and development of the means of language and literature junior students as linguistic identity, national conscious citizen of Ukraine, who has the state language, the communicative direction of the content of textbooks; the competent approach to teaching the Ukrainian language).Analyzed the impact of the language situation in Ukraine on the features that you need to consider when designing textbooks of Ukrainian language for educational institutions with education in the languages of national minorities (the sequence of mastering language, a way of mastering the language, the necessity and the prestige of the language in the public environment, the functioning of the Ukrainian language in all spheres of
260
Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка № 3 (326), 2019
public life).
The attention focused on the priority of personality, communicative and competent approach aimed at the development of textbooks for primary education state language.
Founded and grounded methodological principles, approaches and principles of educational books in Ukrainian language for elementary school, reveals the possibilities of their use in shaping the content and structure of the textbook, the selection of teaching methods and means the development of cognitive self-reliant, the main keywords and subject competencies of pupils to achieve the main goal of the teaching of the Ukrainian language as state schools with learning languages of national minorities. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
українська мова |
uk_UA |
dc.subject |
шкільний підручник |
uk_UA |
dc.subject |
підручникотворення |
uk_UA |
dc.subject |
методологічні засади |
uk_UA |
dc.subject |
принципи |
uk_UA |
dc.subject |
підходи |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно орієнтований |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативно спрямований |
uk_UA |
dc.subject |
національні меншини |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні засади підготовки підручників української мови для шкіл з навчанням мовами національних меншин |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Methodological Principles of Training Manuals Ukrainian Language for Schools with Learning Languages of National Minority |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |