Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

До питання про термінологічні дефініції з проблеми формування професійної компетентності майбутніх вихователів

Show simple item record

dc.contributor.author Дмитренко, А.П.
dc.date.accessioned 2020-01-22T08:00:30Z
dc.date.available 2020-01-22T08:00:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4740
dc.description Дмитренко А.П. До питання про термінологічні дефініції з проблеми формування професійної компетентності майбутніх вихователів / А.П. Дмитренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №3 (326) травень. - С. 203 - 212 uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз сутності термінологічних дефініцій щодо проблеми професійної підготовки майбутнього вихователя. Проведений аналіз останніх досліджень та публікацій свідчить про те, що зарубіжні та вітчизняні дослідники по -різному трактують дефініції «компетенція» та «компетентність». У галузі освіти питання структури і змісту термінів «компетенція» і «компетентність» займаються Г. Бєлєнька, Н. Бібік, Л. Бірюк, П. Борисов, В. Краєвський, В. Кремень, Н. Кузьміна, О. Пометун, О. Савченко, Дж. Равен, Ю. Татура, А. Хуторський, С. Шишов та інші. Здійснено характеристику базових понять формування професійної компетентності, виявлено їх зміст та структуру. Г. Бєлєнька залежність досліджуваних дефініцій: компетенція, компетентність та компетентний, визначає таким чином: Компетенція - це об’єктивно-ідеальна категорія, що може використовуватися для характеристики будь якої сфери діяльності людини, окреслювати вимоги до діяльності особистості в контексті її відповідності повноваженням, правам і обов’язкам. Компетентність - це суб’єктивно-реальна категорія, що використовується для характеристики діяльності конкретної людини чи групи людей і свідчить про відповідність чи невідповідність означеній компетенції /компетенціям; компетентність є сукупною характеристикою людини щодо відповідності її діяльності визначеним нормам. Компетентний - інтегрована риса особистості, що може бути використана при характеристиці її (особистості) діяльності. На сьогодні постає завдання впровадження компетентнісного та технологічного підходів до освіти, нових методик та технологій навчання, нового підходу до підготовки майбутніх фахівців з точки зору не як набору знань, умінь та навичок, а як набору компетенцій та можливостей випускника виконувати професійні функції, що є важливим на сучасному ринку праці. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject компетенція uk_UA
dc.subject компетентний uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.title До питання про термінологічні дефініції з проблеми формування професійної компетентності майбутніх вихователів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account