dc.description.abstract |
У статті узагальнено можливості використання ігрових дидактичних технологій на уроках позакласного читання сучасної української літератури для молодших підлітків. Ці ігрові технології є популярними у практиці роботи вчителів української літератури. У зв’язку зі стрімким розвитком промислових й інформаційно- комунікативних технологій постійно існує потреба в оновленні арсеналу дидактичних ігор, які застосовуються для активізації й підвищення рівня викладання предметів гуманітарного циклу в школі. Доведено, що незважаючи на варіативність завдань ігрових технологій в навчальному процесі, їх структура залишається сталою. Її основними елементами й етапами реалізації вважають ігровий задум, сценарій гри, її правила, послідовність виконання ігрових дій, підготовку спеціального обладнання, пізнавальні завдання, рефлексію.
На прикладі розгляду повісті Дари Корній «Петрусь химородник» описано застосування елементів інсценізації, складання асоціативних путівників, а також ігрових ЛЕГО -технологій. Окреслено особливості сучасного фентезі й доступність його змісту для сприйняття молодших підлітків. |
uk_UA |