Abstract:
У статті розглянуто результати діаг-ностики рівня сформованості толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами. Розкрито критерії та показники рівня сформованості толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами, які використано для пе-ревірки надійності результатів. Проведено дослідну роботу щодо ви-вчення проблеми формування толерантної взаємодії майбутніх магістрів медицини з пацієнтами, що зумовлює потребу пошуку ефективних шляхів покращення формування толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами. За результатами діагностики рівня сформованості толерантної взаємодії май-бутніх магістрів медицини з пацієнтами ви-явлено, що переважають показники серед-нього та низького рівнів сформованості то-лерантної взаємодії з пацієнтами в майбут-ніх магістрів медичної освіти. Зазначено, що стан показників рівня сформованості толе-рантної взаємодії майбутніх магістрів ме-дичної освіти з пацієнтами більшості сту-дентів відображає сучасний рівень аксіоло-гічної освіти зокрема і професійної загалом, які реалізуються за застарілими зразками, без урахування вимог, що висуває суспільс-тво до сучасного випускника вищої школи. Уcтaнoвлено наявність взаємозв’язку між рівнями сформованості толерантної вза-ємодії майбутніх магістрів медицини з паці-єнтами та cтвoрeнням відповідних педаго- гiчниx умoв. На основі аналізу обрано орієнтир у моделюванні й конструюванні оптимальної педагогічної системи формування толерант-ної взаємодії майбутніх магістрів медицини з пацієнтами в процесі фахової підготовки.