| dc.contributor.author | Андреєва, М. О. | |
| dc.date.accessioned | 2016-02-24T11:11:40Z | |
| dc.date.available | 2016-02-24T11:11:40Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
| dc.identifier.other | 378.147.091.3 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/470 | |
| dc.description | Налагодження взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу ВНЗ у подоланні соціально-педагогічних проблем студентів з особливими потребами / М. О. Андреєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 165 - 170. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових робіт характеризуються соціально-педагогічні проблеми, що виникають у студентської молоді з особливими потребами під час навчання у вищому навчальному закладі, аналізуються причини виникнення цих проблем. Визначаються функції основних суб’єктів навчально-виховного процесу у подоланні соціально педагогічних проблем студентів: соціального педагога, психолога, куратора академічної групи, колекційного педагога, викладачів. Виокремлюється роль соціального педагога у процесі соціального виховання молоді з особливими потребами і наголошується у необхідності упровадження цієї посади у вищих навчальних закладах. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
| dc.subject | люди з обмеженими можливостями | uk_UA |
| dc.subject | соціально-педагогічні проблеми | uk_UA |
| dc.title | Налагодження взаємодії суб’єктів навчально- виховного процесу ВНЗ у подоланні соціально-педагогічних проблем студентів з особливими потребами | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |