dc.contributor.author |
Андреєва, М. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-24T11:11:40Z |
|
dc.date.available |
2016-02-24T11:11:40Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
2227-2844 |
|
dc.identifier.other |
378.147.091.3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/470 |
|
dc.description |
Налагодження взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу ВНЗ у подоланні соціально-педагогічних проблем студентів з особливими потребами / М. О. Андреєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 165 - 170. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукових робіт характеризуються соціально-педагогічні проблеми, що виникають у студентської молоді з особливими потребами під час навчання у вищому навчальному закладі, аналізуються причини виникнення цих проблем. Визначаються функції основних суб’єктів навчально-виховного процесу у подоланні соціально педагогічних проблем студентів: соціального педагога, психолога, куратора академічної групи, колекційного педагога, викладачів.
Виокремлюється роль соціального педагога у процесі соціального виховання молоді з особливими потребами і наголошується у необхідності упровадження цієї посади у вищих навчальних закладах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
вищі навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
люди з обмеженими можливостями |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічні проблеми |
uk_UA |
dc.title |
Налагодження взаємодії суб’єктів навчально- виховного процесу ВНЗ у подоланні соціально-педагогічних проблем студентів з особливими потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |