| dc.contributor.author | Роман, С. В. | |
| dc.date.accessioned | 2016-02-24T10:58:34Z | |
| dc.date.available | 2016-02-24T10:58:34Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
| dc.identifier.other | [37.013:(502+17.022.1)]:373.016:54 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/467 | |
| dc.description | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 149 - 164. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти становить складну, цілеспрямовану, динамічну систему теоретико-методологічних знань про об’єкт дослідження – формування еколого-гуманістичних цінностей у курсі шкільної хімічної освіти, – і ґрунтується на конкретних методологічних основах. Композиційне викладення концепції представлено у статті такими розділами: передумовами становлення й розвитку проблеми дослідження, понятійно-категоріальним апаратом, теоретико-методологічними основами, ядром концепції, її змістовно-смисловим вираженням, педагогічними умовами ефективного функціонування й розвитку досліджуваного педагогічного феномену та межами застосування концепції. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | цінність | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна концепція | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.title | Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |