dc.contributor.author |
Роман, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-24T10:58:34Z |
|
dc.date.available |
2016-02-24T10:58:34Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
2227-2844 |
|
dc.identifier.other |
[37.013:(502+17.022.1)]:373.016:54 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/467 |
|
dc.description |
Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 149 - 164. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти становить складну, цілеспрямовану, динамічну систему теоретико-методологічних знань про об’єкт дослідження – формування еколого-гуманістичних цінностей у курсі шкільної хімічної освіти, – і ґрунтується на конкретних методологічних основах. Композиційне викладення концепції представлено у статті такими розділами: передумовами становлення й розвитку проблеми дослідження, понятійно-категоріальним апаратом, теоретико-методологічними основами, ядром концепції, її змістовно-смисловим вираженням, педагогічними умовами ефективного функціонування й розвитку досліджуваного
педагогічного феномену та межами застосування концепції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
цінність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна концепція |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічна концепція формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |