dc.description.abstract |
На сучасному етапі життя суспільства особливого значення набуває завдання розвитку творчих здібностей учнів у школах. У роботі здійснено аналіз поняття «творчість» та зв’язок засвоєння рухової дії учнем, яка подібна за суттю до акту творчості, але значно скромніша від еталону загальнолюдських досягнень. Протягом багатьох років високий інтелект служив робочим визначенням обдарованості. Пізніше встановлено, що
індивід може відрізнятися функціональними або потенційними
можливостями у ряді областей: інтелектуальної, академічної, творчої, художньої, у сфері спілкування або психомоторики. Описано вивчення обдарованості, спрямування наукових пошуків у цьому напрямку, виховання творчих здібностей у руховій сфері. Представлена оцінка творчості під час навчання та кінцевого результату за допомогою факторів Гілфорда, методики Торранса та критеріїв Бернштейна. Розглянуто варіанти оцінки творчих здібностей учнів 5-6 класів в метанні малого м’яча та способи їх виховання. Встановлено, що спритність є творчою здібністю під час рухової діяльності, якої можна навчитися. |
uk_UA |