dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | |
dc.date.accessioned | 2016-02-24T06:55:40Z | |
dc.date.available | 2016-02-24T06:55:40Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
dc.identifier.other | 37.013.42 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/460 | |
dc.description | Мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290) - С. 76-85. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовані мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів. Метою практики є формування професійної готовності; зміст відображає оволодіння студентом різними видами професійної діяльності, самопізнання, самовизначення в різних професійних ролях, формування потреби професійного самовдосконалення; основною формою є самостійна робота студентів в умовах реальної професійної дійсності по виконанню завдань, зміст яких відповідає змісту й логіці соціально-педагогічної діяльності, поступово ускладнюється, носить інтегрований, проблемний, дослідницький характер, виступає як інваріантна, так і варіативна складова програми практики. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
dc.title | Мета, зміст і форма практики майбутніх соціальних педагогів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |