dc.contributor.author |
Кокнова, Т. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-16T08:46:16Z |
|
dc.date.available |
2019-12-16T08:46:16Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4539 |
|
dc.description |
Кокнова Т. А. Проблема становлення професійної підготовки викладачів іноземних мов в Україні наприкінці ХХ на початку ХХІ століття (1991 ‒ 2004) / Т. А. Кокнова / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: ˮПедагогіка. Соціальна робота‟. ˗ 2018. - №2 (43). ˗ С. 122-124 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сучасний етап розвитку України свідчить про підвищення потреби з боку суспільства до оволодіння іноземними мовами у зв’язку з стрімким поступом евроїнтеграційних процесів. Якісне вивчення іноземних мов набуває виняткової актуальності, що в свою чергу стимулює вдосконалення процесу і підвищення якості професійної підготовки викладачів іноземних мов. Метою дослідження є аналіз стану розробленості проблеми становлення професійної підготовки викладачів іноземних мов в Україні у період, який розпочався від проголошення незалежності, і до 2004 року. Методи, використані у дослідженні, відносяться до теоретичних і охоплюють аналіз і синтез, порівняння, узагальнення, індукцію та дедукцію, абстрагування й конкретизацію, що допомагають теоретично опрацювати наукові факти з проблеми дослідження. Крім того, використано історико-генетичний метод, щоб відстежити передумови виокремлення певних тенденцій, закономірностей, а потім створити науково обґрунтовану основу для інтерпретації історичних реалій, що безпосередньо вплинули на особливості становлення професійної підготовки викладачів іноземних мов в Україні у означений вище період. В результаті дослідження було проаналізовано нормативні документи, що з’явилися в означений період та визначено їхній вплив на становлення професійної підготовки викладачів іноземних мов; окреслено коло проблем, що виникали, та шляхи їх подолання; виокремлено головні тенденції у процесі становлення професійної підготовки викладачів іноземних мов в Україні, а також визначено перспективи подальшого дослідження. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The current stage of Ukraine’s development demonstrates a considerable boost of demand in Ukrainian society to learn foreign languages in connection with the rapid progress of Eurointegration processes. Effective study of foreign languages acquires exceptional relevance, which in turn stimulates improvement of the process and improvement of the quality of the professional training of foreign language teachers. The purpose of the study is to analyze the state of the development of the problem of professional training of foreign language teachers in Ukraine in the period which began with the declaration of independence, and until 2004. The methods used in the study are theoretical ones and include analysis and synthesis, comparison, generalization, induction and deduction, abstraction and concretization, which help to theoretically elaborate scientific facts on the problem under research. In addition, the historical and genetic method was used to trace the preconditions to identify certain tendencies and regularities, and then to create a scientifically substantiated base for the interpretation of historical realities which had directly influenced the peculiarities of the development of the professional training of foreign languages teachers in Ukraine during the abovementioned period. As a result of the study, the normative documents which appeared during the specified period were analyzed and their influence on the development of the professional training of foreign language teachers was determined; the range of problems which arose, and the ways to overcome them were outlined; the main tendencies in the process of development of professional training of foreign language teachers in Ukraine were also introduced, as well as the prospects for further researches were determined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічні науки; |
|
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
викладачі іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
система вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
нормативні документи |
uk_UA |
dc.subject |
системна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Проблема становлення професійної підготовки викладачів іноземних мов в Україні наприкінці ХХ на початку ХХІ століття (1991 ‒ 2004) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Problem of the development of professional training of foreign languages teachers in Ukraine at the end of ХХ at the beginning of ХХІ century (1991 - 2004) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |