| dc.contributor.author | Коваленко, Д. В. | |
| dc.date.accessioned | 2016-02-22T20:42:36Z | |
| dc.date.available | 2016-02-22T20:42:36Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
| dc.identifier.other | 378.1:62:34 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/452 | |
| dc.description | Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога / Л. В. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 68 - 75. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на підставі аналізу наукової літератури теоретично обґрунтовано процесуальний блок системи професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога. Визначено, що забезпечення змістового блоку системи передбачає певну етапність професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога в умовах вищого інженерно-педагогічного навчального закладу, на кожному з яких відбувається реалізація змісту у взаємодії суб’єктів (викладача і студентів), спрямованій на досягнення загальної мети – сформованість професійно-правової компетентності майбутнього інженера-педагога. Схарактеризовано особливості діяльності на кожному з визначених етапів: адаптаційно-мотиваційному, теоретико-правовому, практико-правовому, продуктивно-правовому. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.title | Теоретичне обґрунтування процесуального блоку системи професійно-правової підготовки інженера-педагога | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |