Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів

Show simple item record

dc.contributor.author Химченко, О. М.
dc.date.accessioned 2016-02-22T20:26:51Z
dc.date.available 2016-02-22T20:26:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 2227-2844
dc.identifier.other 35.015.31:008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/451
dc.description Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів / О. М. Химченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 115 - 124. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено проблему визначення функцій та компонентів культурного саморозвитку майбутнього вчителя, проаналізовано їх сутність, визначено структурні складові, які відбивають як процесуальну, так і результативну сторони досліджуваного процесу. Функціями культурного саморозвитку майбутніх учителів визначено такі: пізнавальна, ціннісно-орієнтувальна, рефлексивна, діяльнісна, репрезентативна, адаптаційна, захисна, самовираження, соціалізаційна, ідентифікаційна, емоційно-оцінна, творчо-перетворювальна, прогностично-проектувальна, катарсична. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.title Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account