dc.contributor.author | Химченко, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2016-02-22T20:26:51Z | |
dc.date.available | 2016-02-22T20:26:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
dc.identifier.other | 35.015.31:008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/451 | |
dc.description | Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів / О. М. Химченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 115 - 124. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему визначення функцій та компонентів культурного саморозвитку майбутнього вчителя, проаналізовано їх сутність, визначено структурні складові, які відбивають як процесуальну, так і результативну сторони досліджуваного процесу. Функціями культурного саморозвитку майбутніх учителів визначено такі: пізнавальна, ціннісно-орієнтувальна, рефлексивна, діяльнісна, репрезентативна, адаптаційна, захисна, самовираження, соціалізаційна, ідентифікаційна, емоційно-оцінна, творчо-перетворювальна, прогностично-проектувальна, катарсична. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.title | Функції та компоненти культурного саморозвитку майбутніх учителів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |