dc.contributor.author |
Ускова, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Ігнатьєва, О. С. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-11T12:13:35Z |
|
dc.date.available |
2019-12-11T12:13:35Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4505 |
|
dc.description |
Ускова Л. В. Використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей / Л. В. Ускова, О. С. Ігнатьєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - №2 (325) квітень .- С. 391-400 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено різноманітні засоби мультимедіа та зазначено важливість їх використання у процесі викладання іноземної мови. Визначено переваги використання мультимедійних засобів поряд із традиційними методами. Проаналізовано ефективність використання
мультимедійної презентації під час навчання іноземної мови з метою підвищення якості навчання студентів та досліджено процес інтенсифікації вивчення іноземної мови за рахунок використання інноваційних підходів. Охарактеризовано комп’ютерну комунікацію, як важливий процес взаємообміну інформації. Зосереджено увагу на дидактичних засадах використання Інтернет-технологій в навчальному
процесі. Надається аналіз інтерактивних навчально-методичних матеріалів при вивченні іноземної мови. Використання інформаційно-комунікативних технологій трансформує роль студента в навчальному процесі, за рахунок появи спроможності активно формувати власний процес отримання знань та власний напрямок руху в освітньому просторі. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The article investigates various means of multimedia and points out the
importance of their usage in the process of teaching a foreign language and
deals with the problem of successful usage of foreign language teaching
progressive methods for university students of technical specialties at
Cherkasy State Technological University. The advantages of using multimedia
tools along with traditional methods are determined. The effectiveness of
using a multimedia presentation during the study of the foreign language in
order to improve the quality of students' learning is analyzed and the
intensification process of foreign language learning due to innovative methods
usage is investigated. Computer communication has been characterized as an important process of information exchange. The effectiveness of learning
foreign languages through different innovative approaches and devices is
analyzed and the characteristics of modern multimedia technologies in foreign
language teaching are clarified. The attention on the didactic principles of the
use of Internet-technologies in the learning process is concentrated. Interactive
teaching materials used in the foreign language teaching are investigated. The
use of Information and Communication Technologies transforms the role of
the student in the educational process, due to the emergence of the opportunity
to actively form his own process of learning and form his own direction in the
educational area. The examples of multimedia technology usage are shown.
The attention is paid to the multimedia presentation, its characteristic features
and peculiarities. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тарса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філологічні науки; |
|
dc.subject |
інформаційно-комунікативні технології |
uk_UA |
dc.subject |
мультимедійна презентація |
uk_UA |
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
ефективний навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
комп’ютерна комунікація |
uk_UA |
dc.title |
Використання інформаційно- комунікативних технологій у процесі викладання іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Information and Communication Technologies in Teaching Foreign Languages for Students of Non- linguistic Specialities |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |