Abstract:
Ідіоми широко поширені в англомовному бізнес-дискурсі. У статті автором приділено увагу аналізу матеріалів, пов'язаних з діловим дискурсом, з метою пошуку ідіом, що використовуються в цих матеріалах, та їх класифікації. Проведений аналіз показав, що ідіоми присутні у всіх досліджуваних статтях. Актуальність статті полягає в тому, що часте використання ідіом у діловому дискурсі показує, що вони є важливими з точки зору базової лексики і, отже, в процесі вивчення мови в цілому. Хоча науковці все ще не мають однозначної позиції щодо визначення та класифікації ідіом, автором здійснено спробу визначити та класифікувати бізнес-ідіоми, пов'язані з діловим дискурсом. Новизна дослідження полягає в тому, що автор обґрунтовує необхідність вивчення не лише лексичних одиниць і термінів в рамках ділового дискурсу, але й національного колориту мови, менталітету, а також специфіки бізнес-переговорів і ділового стилю в умовах багатополярності бізнесу.