Abstract:
У статті теоретично обґрунтовано практичну доцільність використання англомовних пісень на уроці англійської мови як один із найефективніших засобів оволодіння мовою. Детально розглядається зміст роботи над піснею на заняттях з англійської мови з учнями загальноосвітніх закладів освіти. Доведено, що пісня є засобом більш міцного засвоєння і розширення лексичного запасу, а також сприяє удосконаленню навичок іншомовної вимови, розвитку музичного слуху. Пісня стимулює монологічні й діалогічні висловлювання, слугує основою розвитку мовно-розумової діяльності учнів, сприяє розвитку як підготовленого, так і не підготовленого мовлення.
Для більш ефективної роботи над текстом пісні було запропоновано розділити цей процес на кілька етапів. Розподіл умовний, тому що немає чітких меж між етапами: один етап плавно перетікає в інший. Процес роботи над піснею може займати кілька уроків. Встановлено, що такий розподіл є ґрунтовною основою для учнів для подальшого оволодіння мовою.