dc.contributor.author |
Маркова, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-22T19:19:40Z |
|
dc.date.available |
2016-02-22T19:19:40Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
2227-2844 |
|
dc.identifier.other |
37.011:331.54-055.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/446 |
|
dc.description |
Гендерні аспекти педагогічної професії / Н. В. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 18 - 25. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізується специфіки професійної діяльності педагога з врахуванням його гендеру. Професійний розвиток педагогів перебуває у безпосередньому зв’язку з проблемами гендерної диференціації. Практика розподілу гендерних позицій під час вибору педагогічної спеціальності ілюструє повсюдний процес фемінізації освіти. Вивчення проблеми гендерного співвідношення педагогів у навчальних закладах підіймає на поверхню такі аспекти: тривалість перебування чоловіків і жінок на певних посадах; різниця мотивації викладацької діяльності;
значення розташування місця роботи або навчання для чоловіків і жінок; можливість кар’єрного зростання та отримання винагороди за певні досягнення тощо. Гендерні перекоси проявляються і в участі чоловіків та жінок у викладанні різних навчальних предметів. Жінки-педагоги значно менше представлені в галузі технічних дисциплін, водночас вони домінують у викладанні гуманітарних дисциплін. Отже, важливим є формування соціокультурного середовища навчального закладу, яке дозволяє гуманізувати освіту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
гендер |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Гендерні аспекти педагогічної професії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |