| dc.contributor.author | Маркова, Н. В. | |
| dc.date.accessioned | 2016-02-22T19:19:40Z | |
| dc.date.available | 2016-02-22T19:19:40Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
| dc.identifier.other | 37.011:331.54-055.2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/446 | |
| dc.description | Гендерні аспекти педагогічної професії / Н. В. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 18 - 25. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті аналізується специфіки професійної діяльності педагога з врахуванням його гендеру. Професійний розвиток педагогів перебуває у безпосередньому зв’язку з проблемами гендерної диференціації. Практика розподілу гендерних позицій під час вибору педагогічної спеціальності ілюструє повсюдний процес фемінізації освіти. Вивчення проблеми гендерного співвідношення педагогів у навчальних закладах підіймає на поверхню такі аспекти: тривалість перебування чоловіків і жінок на певних посадах; різниця мотивації викладацької діяльності; значення розташування місця роботи або навчання для чоловіків і жінок; можливість кар’єрного зростання та отримання винагороди за певні досягнення тощо. Гендерні перекоси проявляються і в участі чоловіків та жінок у викладанні різних навчальних предметів. Жінки-педагоги значно менше представлені в галузі технічних дисциплін, водночас вони домінують у викладанні гуманітарних дисциплін. Отже, важливим є формування соціокультурного середовища навчального закладу, яке дозволяє гуманізувати освіту. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | гендер | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Гендерні аспекти педагогічної професії | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |