Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Гендерні аспекти педагогічної професії

Show simple item record

dc.contributor.author Маркова, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-02-22T19:19:40Z
dc.date.available 2016-02-22T19:19:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 2227-2844
dc.identifier.other 37.011:331.54-055.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/446
dc.description Гендерні аспекти педагогічної професії / Н. В. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 18 - 25. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізується специфіки професійної діяльності педагога з врахуванням його гендеру. Професійний розвиток педагогів перебуває у безпосередньому зв’язку з проблемами гендерної диференціації. Практика розподілу гендерних позицій під час вибору педагогічної спеціальності ілюструє повсюдний процес фемінізації освіти. Вивчення проблеми гендерного співвідношення педагогів у навчальних закладах підіймає на поверхню такі аспекти: тривалість перебування чоловіків і жінок на певних посадах; різниця мотивації викладацької діяльності; значення розташування місця роботи або навчання для чоловіків і жінок; можливість кар’єрного зростання та отримання винагороди за певні досягнення тощо. Гендерні перекоси проявляються і в участі чоловіків та жінок у викладанні різних навчальних предметів. Жінки-педагоги значно менше представлені в галузі технічних дисциплін, водночас вони домінують у викладанні гуманітарних дисциплін. Отже, важливим є формування соціокультурного середовища навчального закладу, яке дозволяє гуманізувати освіту. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject гендер uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.title Гендерні аспекти педагогічної професії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account