dc.contributor.author |
Антонян, І. |
|
dc.contributor.author |
Попович, Н. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-04T09:03:37Z |
|
dc.date.available |
2019-12-04T09:03:37Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4394 |
|
dc.description |
Антонян І. Використання інтерактивних методів навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти / І. Антонян , Н. Попович // Лінгвістика Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (40) Ч. 1. – С. 108-117 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто питання використання інтерактивних методів навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти і поєднання їх у цілісну систему, яка передбачає відповідно до цілей навчання найбільш раціональне застосування відібраних з урахуванням принципів комунікативності, доцільності впровадження та взаємного доповнення інтерактивних методів, прийомів, засобів і форм навчання іноземних мов з метою досягнення заздалегідь запланованого (бажаного) навчального результату. Сформульовано сутність та мету інтерактивного навчання, яка полягає у визначенні актуальності використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов при підготовці фахівців, упровадження нових ефективних методів і засобів навчання. Виокремлено переваги новітніх інтерактивних методів навчання перед традиційними, найвагомішими з яких уважають опанування за короткий час великої кількості навчального матеріалу й формулювання навичок толерантного спілкування, уміння аргументувати свій погляд, знаходити альтернативне вирішення проблеми. Проаналізовано методи інтерактивного навчання від найпоширеніших традиційних до новітніх надсучасних, які застосовують під час навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. Наголошено, що інтерактивне навчання має включати використання рольових ігор, методів проектів, організацію дискусій тощо. Схарактеризовано цілі застосування комп’ютерно зорієнтованих методів навчання іноземних мов. Підкреслено важливість отримання сукупного ефекту, який на фоні програмного засвоєння знань сприяє формуванню комунікаційних умінь, найвагомішими з яких є вміння співробітничати й розширювати пізнавальні можливості суб’єктів навчання, зокрема в здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел, а також комунікативна компетентність і толерантність, яка характеризується сприйняттям інших людей і забезпечує повноту та адекватність спілкування в різних ситуаціях. Звернено увагу на актуальність подальшого пошуку нових тенденцій і застосування їх у процесі навчання іноземних мов. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
This article deals with the issues of application and combination of interactive methods of teaching foreign languages in higher educational institutions into a coherent system that provides for the most rational use of selected interactive methods, techniques and forms of teaching foreign languages. The main features of modern technology of education are determined, as the systematic method of creation, application and definition of the whole process of learning and knowledge acquisition, taking into account technical and human resources and their interaction, which aims at optimizing education. The essence and purpose of interactive learning is formulated, which is to determine the topicality of interactive technologies of teaching foreign languages usage while training specialists, introduction of new effective teaching methods. The interactive teaching methods are analyzed, from the most common traditional ones to the up-to-date modern techniques used in teaching foreign languages in higher educational institutions. It is noted that interactive learning should include foremost the use of role games, project methods, organization of discussions, and so on. Attention is paid to the relevance of the further search for new trends and their application in the process of teaching foreign languages. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні технології навчання іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні методи |
uk_UA |
dc.subject |
засоби |
uk_UA |
dc.subject |
прийоми і форми навчання іноземних мов |
uk_UA |
dc.subject |
креативне інноваційне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
комп’ютерно зорієнтовані засоби навчання |
uk_UA |
dc.title |
Використання інтерактивних методів навчання при викладанні іноземних мов у закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |