dc.contributor.author |
Мороз, Я.Е. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-04T08:30:46Z |
|
dc.date.available |
2019-12-04T08:30:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4390 |
|
dc.description |
Мороз Я.Е. Нормативно-правова база як основа проектування змісту і технологій формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців сфери туризму / Я.Е. Мороз // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 90-95 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Обгрунтована актуальність відновлення проблеми щодо
професійних компетентностей майбутнього фахівця в сфері туризму в
Україні. Розглянуті дослідження цієї проблеми в роботах вітчизняних
науковців. Головна думка, яких, виділена і зазначена.
В статті проаналізовано державні нормативно-правові документи
(Закон України «Про вищу освіту», Закон України «Про освіту»,
Галузевий стандарт вищої освіти України), які регламентують надання
вищої освіти і є основоположні для визначення, як загальних так і
фахових компетентностей у майбутніх фахівців сфери туризму. На
основі цього зазначено існуючі недоліки в трактуванні визначення
терміну компетентність, що в свою чергу потребує від нормативної бази
більшого вдосконалення, а також визначені варіанти удосконалення
навчально-методичного комплексу дисциплін за допомогою
нестандартного підходу. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
The urgency of the renewal of the problem regarding professional
competences of the future specialist in the sphere of tourism in Ukraine is
substantiated. Studies of this problem are considered in the works of domestic
scientists. The main idea that is highlighted and indicated.
The article analyzes the state legal documents (Law of Ukraine "On
Higher Education", the Law of Ukraine "On Education", the Branch Standard
of Higher Education of Ukraine), which regulate the work of higher
educational institutions and are fundamental to determining both general and
professional competencies in future specialists in the sphere of tourism. On the
basis of this, the existing deficiencies in the definition of the term competence
are indicated, which, in its turn, requires a greater improvement from the
normative base, as well as options for improving the teaching methodological
complex of disciplines with the help of a non-standard approach |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
інтегральна компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
професійні компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці сфери туризму |
uk_UA |
dc.subject |
державний галузевий стандарт |
uk_UA |
dc.subject |
навчальні комплекси дисциплін |
uk_UA |
dc.title |
Нормативно-правова база як основа проектування змісту і технологій формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців сфери туризму |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Regulatory framework as the basis for designing content and technologies for the formation of professional competences for future specialists in the sphere of tourism |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |