dc.contributor.author |
Починкова, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T11:24:35Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T11:24:35Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4345 |
|
dc.description |
Починкова М. М. Критичне мислення в контексті вимог нової української школи / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 260-267 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано наукові публікації з теми дослідження, онлайн курси на освітніх платформах, присвячених критичному мисленню, що дозволило виявити основні тенденції щодо тлумачення поняття «критичне мислення» та його місце в Концепції нової української школи; визначено окремі і загальні положення щодо формування й розвитку критичного мислення в учнів початкової школи в умовах НУШ. Визначено, що кількість наданої інформації недостатня для вчителя початкової школи й потребує розробки спецкурсів для вчителів і системи професійної підготовки з формування критичного мислення для майбутніх учителів початкової школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
Нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
учителі початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Критичне мислення в контексті вимог нової української школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |