| dc.contributor.author | Починкова, М. М. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T11:24:35Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T11:24:35Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4345 | |
| dc.description | Починкова М. М. Критичне мислення в контексті вимог нової української школи / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 260-267 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано наукові публікації з теми дослідження, онлайн курси на освітніх платформах, присвячених критичному мисленню, що дозволило виявити основні тенденції щодо тлумачення поняття «критичне мислення» та його місце в Концепції нової української школи; визначено окремі і загальні положення щодо формування й розвитку критичного мислення в учнів початкової школи в умовах НУШ. Визначено, що кількість наданої інформації недостатня для вчителя початкової школи й потребує розробки спецкурсів для вчителів і системи професійної підготовки з формування критичного мислення для майбутніх учителів початкової школи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
| dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
| dc.subject | учителі початкової школи | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Критичне мислення в контексті вимог нової української школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |