Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Козак, Л.В.
dc.date.accessioned 2019-11-29T11:18:19Z
dc.date.available 2019-11-29T11:18:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4343
dc.description Козак Л.В. Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти / Л.В. Козак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 242-248 uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито сутність понять «медіаосвіта», «медіа-технологія», «медіа-середовище», «медіаграмотність» та інші. Визначено роль і місце медіа у системі дошкільної, початкової та вищої освіти на основі аналізу Концепції впровадження медіаосвіти в Україні (2016). Подано результати анкетування студентів спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» щодо їх медіакомпетентності. На прикладі дисципліни «Методика формування елементів математики» показано можливості використання медіа-інструментів у підготовці майбутніх педагогів. Доведено необхідність та актуальність застосування медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject медіа uk_UA
dc.subject медіаосвіта uk_UA
dc.subject медіа-технологія uk_UA
dc.subject медіапедагог uk_UA
dc.subject медіаграмотність uk_UA
dc.subject медіакомпетентність uk_UA
dc.title Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account