dc.contributor.author |
Козак, Л.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T11:18:19Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T11:18:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4343 |
|
dc.description |
Козак Л.В. Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти / Л.В. Козак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 242-248 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність понять «медіаосвіта», «медіа-технологія», «медіа-середовище», «медіаграмотність» та інші. Визначено роль і місце медіа у системі дошкільної, початкової та вищої освіти на основі аналізу Концепції впровадження медіаосвіти в Україні (2016). Подано результати анкетування студентів спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» щодо їх медіакомпетентності. На прикладі дисципліни «Методика формування елементів математики» показано можливості використання медіа-інструментів у підготовці майбутніх педагогів. Доведено необхідність та актуальність застосування медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
медіа |
uk_UA |
dc.subject |
медіаосвіта |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-технологія |
uk_UA |
dc.subject |
медіапедагог |
uk_UA |
dc.subject |
медіаграмотність |
uk_UA |
dc.subject |
медіакомпетентність |
uk_UA |
dc.title |
Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |