| dc.contributor.author | Козак, Л.В. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T11:18:19Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T11:18:19Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4343 | |
| dc.description | Козак Л.В. Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти / Л.В. Козак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 242-248 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито сутність понять «медіаосвіта», «медіа-технологія», «медіа-середовище», «медіаграмотність» та інші. Визначено роль і місце медіа у системі дошкільної, початкової та вищої освіти на основі аналізу Концепції впровадження медіаосвіти в Україні (2016). Подано результати анкетування студентів спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» щодо їх медіакомпетентності. На прикладі дисципліни «Методика формування елементів математики» показано можливості використання медіа-інструментів у підготовці майбутніх педагогів. Доведено необхідність та актуальність застосування медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | медіа | uk_UA |
| dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
| dc.subject | медіа-технологія | uk_UA |
| dc.subject | медіапедагог | uk_UA |
| dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
| dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
| dc.title | Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |