Abstract:
У статті визначено основні напрямки з розвитку зв’язного мовлення молодших школярів відповідно до засад Нової української школи. Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи є різнобічний розвиток особистості дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових і предметних компетентностей. Мовленнєвий розвиток молодших школярів - одна із центральних проблем у сучасній початковій школі. Вивчення мови сьогодні орієнтовано на рішення таких актуальних завдань, як мовний, емоційно-моральний і інтелектуальний розвиток. Лише за правильної організації навчання, добору вчителем початкових класів оптимальних методів, прийомів і форм роботи зв’язне мовлення може стати підґрунтям до формування у школярів молодшого шкільного віку допитливості, яка згодом переросте в стійку рису характеру учня.