dc.contributor.author |
Дудник, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T11:06:49Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T11:06:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4340 |
|
dc.description |
Дудник О.М. Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи / О.М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 215-225 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено механізм поетапного впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито цільовий та процесуальний аспекти адаптаційного, імітаційного та професійного етапів реалізації зазначеної системи. Наведено конкретні приклади використання системи педагогічних задач контекстної спрямованості у межах лекційних та практичних занять дисциплін фахового спрямування й методичного циклу. Розкрито сутність практичного складника спецкурсу «Теорія та методика розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
система педагогічних задач контекстної спрямованості |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній вчитель початкової школи |
uk_UA |
dc.title |
Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |