| dc.contributor.author | Дудник, О.М. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T11:06:49Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T11:06:49Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4340 | |
| dc.description | Дудник О.М. Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи / О.М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 215-225 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено механізм поетапного впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито цільовий та процесуальний аспекти адаптаційного, імітаційного та професійного етапів реалізації зазначеної системи. Наведено конкретні приклади використання системи педагогічних задач контекстної спрямованості у межах лекційних та практичних занять дисциплін фахового спрямування й методичного циклу. Розкрито сутність практичного складника спецкурсу «Теорія та методика розв’язання педагогічних задач контекстної спрямованості». | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | система педагогічних задач контекстної спрямованості | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | майбутній вчитель початкової школи | uk_UA |
| dc.title | Впровадження системи педагогічних задач контекстної спрямованості у професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |