dc.contributor.author |
Гаращенко, Л.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T10:53:58Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T10:53:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4337 |
|
dc.description |
Гаращенко Л.В. Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності / Л.В. Гаращенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 195-201 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюється проблема підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності у галузі здоров’язбереження дітей дошкільного віку. На основі теоретичного аналізу визначається роль і місце теорії і методики фізичного виховання дітей у системі підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти в контексті виокремлення здоров’язбережувальної спрямованості модернізації дошкільної освіти. Визначено напрями становлення професіоналізму майбутніх вихователів з огляду на загальні тенденції розвитку здоров’язбережувального фізичного виховання дітей дошкільного віку. Обгрунтовано доцільність використання активних методів навчання для якісного оволодіння майбутніми педагогами професійним досвідом у галузі фізичного виховання та оздоровлення дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
активні методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’язбережувальна спрямованість фізичного виховання |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |