| dc.contributor.author | Гаращенко, Л.В. | |
| dc.date.accessioned | 2019-11-29T10:53:58Z | |
| dc.date.available | 2019-11-29T10:53:58Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4337 | |
| dc.description | Гаращенко Л.В. Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності / Л.В. Гаращенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 195-201 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті висвітлюється проблема підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності у галузі здоров’язбереження дітей дошкільного віку. На основі теоретичного аналізу визначається роль і місце теорії і методики фізичного виховання дітей у системі підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти в контексті виокремлення здоров’язбережувальної спрямованості модернізації дошкільної освіти. Визначено напрями становлення професіоналізму майбутніх вихователів з огляду на загальні тенденції розвитку здоров’язбережувального фізичного виховання дітей дошкільного віку. Обгрунтовано доцільність використання активних методів навчання для якісного оволодіння майбутніми педагогами професійним досвідом у галузі фізичного виховання та оздоровлення дітей. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
| dc.subject | освітній процес | uk_UA |
| dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
| dc.subject | здоров’язбережувальна спрямованість фізичного виховання | uk_UA |
| dc.title | Шляхи вдосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |