dc.contributor.author |
Безбородих, С.М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-29T10:06:47Z |
|
dc.date.available |
2019-11-29T10:06:47Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4333 |
|
dc.description |
Безбородих С.М. Використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів / С.М. Безбородих // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2019. - №1 (324) березень. - Ч. 2. – С. 178-185 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена побудовою процесу підготовки майбутніх педагогів на основі рефлексивних технологій, які значно знижують ризик появи в них синдрому емоційного вигорання й інших професійних деформацій, розповсюджених серед педагогічних кадрів. Одним із важливих компонентів готовності до професійно-педагогічної діяльності людини та її професіоналізму є розвинуті рефлексивні вміння. Тому мета статті полягає у розгляді можливостей використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів. Доведено, що розглянуті у статті рефлексивні технології завжди індивідуально спрямовані на особистісно-професійний розвиток людини. Рефлексія є умовою професійно-особистісного розвитку педагога. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
рефлексія |
uk_UA |
dc.subject |
рефлексивні технології |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні педагоги |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Використання рефлексивних технологій в професійній підготовці майбутніх педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |